Článek I – Úvodní ustanovení
- Obchodní podmínky příměstského kempu pořádaných společností Prajzská NUTRI s.r.o. – Dolní Benešov, Na Mexiku 334, 74801, IČO 10944061, (dále jen „pořadatel“) upravují vzájemné smluvní vztahy mezi pořadatelem a zákazníkem, kterým může být jak fyzická, tak právnická osoba, v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů České republiky, jako je zejména Občanský zákoník.
- Obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) jsou nedílnou součástí přihlášky na příměstský tábor a spolu s ní tvoří smluvní dokumentaci mezi pořadatelem a zákazníkem.
- Pořadatel prohlašuje, že je oprávněn v souladu se svým předmětem podnikání pořádat pro děti a mládež jednodenní i vícedenní tábory.
Článek II – Smluvní vztah
- Účastníkem smluvního vztahu je na jedné straně pořadatel a na straně druhé zákazník, kterým je zpravidla zákonný zástupce účastníka, který potvrdil přihlášku kliknutím na tlačítko „odeslat přihlášku“ prostřednictvím webových stránek www.ggcamp.cz.
- Předmětem smluvního vztahu je ze strany pořadatele zajištění řádného průběhu příměstského tábora (dále jen „tábor“) pro zákazníkem přihlášenou osobu (přihlášená nezletilá osoba dále též „účastník“) v souladu s těmito podmínkami a relevantními právními předpisy.
- Smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem vzniká okamžikem potvrzení přihlášky, které pořadatel vystaví elektronicky na základě zákazníkem řádně vyplněné přihlášky. Toto potvrzení zašle pořadatel na emailovou adresu uvedenou v přihlášce. Pořadatel si vyhrazuje právo na odmítnutí přihlášky, zejména z důvodů naplnění kapacity tábora. Zákazník podpisem přihlášky odpovídá za to, že je oprávněn dítě na tábor přihlásit a poslat.
Článek III – Storno podmínky
- 50 % z celkové ceny tábora při zrušení přihlášky do 1.5.2025
- Po 1.5.2025 je 50 % storno možné jen v případě předložení lékařské zprávy
- Peníze za storna lékařské zprávy budou vráceny do 20. dne následujícího měsíce od ukončení turnusu, na které byla přihláška vytvořena.
- V případě, že se účastník z důvodů na jeho straně nezúčastní celého sportovního kempu nebo na něj vůbec nenastoupí, a současně objednatel od smlouvy neodstoupí ještě před jejím zahájením turnusu nebo zruší účast až po jeho zahájení, nemá objednatel nárok na vrácení zaplacené částky v žádné výši ani jinou finanční kompenzaci.
- V případě, kdy objednatel od smlouvy řádně odstoupí dle čl. V. 1.1., činí storno poplatek 0 % z ceny.
Článek IV – Rozsah služeb a jejich změny
- Termín tábora je uveden na přihlášce a rozumí se jím období mezi dnem nástupu na tábor uvedeným v přihlášce a dnem ukončení tábora uvedeným v přihlášce. Konkrétní místo konání tábora a čas a místo začátku a skončení tábora je uvedený na webových stránkách tábora v době přihlašování.
- Celková cena kempu zahrnuje: stravu 3 x denně, pitný režim, trenéři a zdravotníka, program pro děti, pojištění škody způsobené třetí osobě, sportovní tričko a pronájem sportovišť a zázemí.
- Pořadatel je oprávněn provést změny sjednaných služeb, tj. zejména místo konání tábora apod., pouze v případech, které úmyslně nezpůsobil, tedy nastanou-li okolnosti, které pořadateli brání poskytnout služby podle předem sjednaných podmínek. Změny je pořadatel povinen oznámit zákazníkovi emailem bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.
Článek V – Práva a povinnosti pořadatele
- Pořadatel je povinen poskytnout služby v rozsahu uvedeném v článku IV. a zároveň si vyhrazuje právo na úpravu programu nebo časového harmonogramu tábora z důvodu tzv. vyšší moci, např. infekce bránící pořádání či pokračování tábora, rozhodnutí státního orgánu o uzavření tábora z důvodů stojících mimo pořadatele, např. infekční onemocnění apod.
- V závažných a odůvodněných případech může pořadatel změnit termín, program či místo konání sportovního kempu, přičemž je povinen změny neprodleně oznámit objednateli. Pokud objednatel s pořadatelem přijatými změnami nesouhlasí, má právo od smlouvy ve lhůtě 7 dnů od sdělení změn pořadatelem od uzavřené smlouvy odstoupit (písemně nebo e-mailem). Pokud objednatel od smlouvy ve stanovené lhůtě neodstoupí, má se za to, že se změnami souhlasí.
- Pořadatel není povinen poskytnout zákazníkovi plnění nad rámec jemu předem potvrzených služeb.
- Pořadatel má právo před zahájením tábora nebo po jeho započetí odstoupit od sjednaných podmínek v důsledku poskytnutí nepravdivých nebo neúplných údajů zákazníkem, např. o zdravotní způsobilosti účastníka (zahrnující vši a hnidy).
- Pořadatel má právo vyloučit účastníka v průběhu trvání tábora z těchto důvodů:
- zhorší-li se zdravotní stav účastníka
- zdravotní stav účastníka bude ohrožovat zdravotní stav ostatních účastníků (zejména infekční onemocnění (zahrnující vši a hnidy)
- úraz
- účastník bude přechovávat nebo požívat alkoholické nápoje, cigarety nebo jiné návykové látky
- účastník svévolně opustí areál konání tábora nebo program
- pokud účastník bude svojí agresivitou nebo jiným způsobem nebezpečný sobě nebo ostatním účastníkům
- Pořadatel má právo zrušit objednávku v případě neuhrazení druhé části platby (když zákazník využil možnost úhrady na dvě platby) do datumu 1.5.2025. Dále koná podle Článku III.
Článek VI – Práva a povinnosti zákazníka
- Zákazník má právo na řádné poskytnutí sjednaných a služeb uvedených v článku IV.
- Zákazník má právo vyžadovat informace o všech skutečnostech, které se dotýkají smluvně sjednaných služeb uvedených v článku IV.
- Zákazník je povinen informovat pořadatele o:
- zdravotním stavu svého dítěte a dalších skutečnostech, které mohou ovlivnit chod tábora (zejm. poruchy chování, ADHD, medikace dítěte a další)
- jazykových schopnostech dítěte v případě, že rodný jazyk není čeština
- pohybových schopnostech a zdatnosti dítěte s ohledem na připravovaný program
- Zákazník má právo zrušit svou objednávku kdykoliv před zahájením tábora. Zrušení musí být provedeno elektronicky na emailovou adresu bazan@ggcamp.cz
- Způsoby zrušení objednávky a k němu se vztahujících storno poplatků se řídí článkem III. Storno podmínky
Článek VII. – Závěrečná ustanovení
- Zákazník svým podpisem přihlášky na tábor, resp. odesláním objednávky („odeslat přihlášku“) prostřednictvím webových stránek, stvrzuje, že tyto podmínky obdržel, přečetl si je, souhlasí s nimi, že jim rozumí a v plném rozsahu je přijímá a zavazuje se je dodržovat.
- Svým podpisem přihlášky na tábor zákazník, resp. odesláním objednávky („odeslat přihlášku“) prostřednictvím webových stránek, dále stvrzuje správnost v ní uvedených údajů a svoji připravenost doložit na výzvu pořadatele jejich správnost.
- Zákazník bere na vědomí, že pořadatel bude zpracovávat osobní údaje zákazníka a všech jím přihlášených účastníků tábora, a to z důvodu, že tyto osobní údaje potřebuje pro účely plnění smlouvy založené přihláškou na tábor – povinné údaje. Nepovinné údaje (zejména fakturační údaje a profilové údaje) pak pořadatel zpracovává na základě oprávněného zájmu správce i účastníků souvisejícího s plněním smlouvy i k poskytnutí lepších služeb poskytnutých v rámci objednávky. Bližší informace o zpracování osobních údajů pořadatelem jsou uvedeny v dokumentu – Informace o zásadách zpracování a ochraně osobních údajů uživatelů – GDPR webových stránek www.ggcamp.cz/gdpr/.
- Zákazník svým podpisem přihlášky na tábor, resp. odesláním objednávky (kliknutím na tlačítko „odeslat přihlášku“) prostřednictvím webových stránek, souhlasí s tím, že účastníci tábora mohou být zachyceni na obrazových snímcích (fotky) a na audiovizuálních záznamech (video) a že takové snímky a záznamy mohou sloužit jak k dokumentačním, tak prezentačním účelům pořadatele, vč. internetových, sociálních sítích a propagačních materiálů pořadatele.